Aussies, Alice and redbull in my eye!

Datum: 2011-12-01 / Tid: 09:31:44
Dom senaste dagarna har bara flugit förbi. 1 december. Herreagud vad har tiden tagit vägen? Jag kom ju hit i augusti. My God!

Livet rullar på som vanligt. Vakna, jobba, äta, jobba, sova osv. Men jag klagar inte.
Just nu har vi 5 killar från oz här och dom är sååå roliga. Jag vill aldrig att dom ska åka hem.
Om några dagar flyttar dom in på ban thai då blir det att försöka smyga in där igen. Som jag saknar den poolen!

Igår så stoppade jag en iskub innanför Alice tröja. Alex heter numera Alice. Alla thailändare säger Alice för dom kan inte säga x. Vi brukar ha en liten fajt varje dag men igår flippade han efter iskuben. Jag står vid baren, någon (Alex) knackar mej på axeln så jag vänder mej om och den idioten spottar red bull i mitt ansikte och det hamnar rätt i mitt öga. Då flippade jag!
Det slutade med att jag står bakom baren, han på andra sidan och fajtas, Alex slår huvudet i klockan ovanför bardisken (10 shottar, 500 bath) och alla börjar klappa händerna och jubla så vi tittar på varann och säger, vafan alla får varsin shot. Jag börjar rada upp shotglasen men då börjar alla ringa i klockan, vi hade 10 stycken som ringde den så det slutade med att vi hade 100 shottar uppradade på bardisken. Mitt och Alexs bråk slutade med 5000 bath i kassan :)

Nu har mina pojkar kommit hit för öl så jag ska vara lite social med dom. Alla utom chris.
Måste bara lägga upp lite bilder från gårdagen först.



Alice med shotglasen



Shooots!



Några av alls shottar





Killian och jag. Haha



Uncle Charlie and Meee



Grabbarna grus



Hahaha, kolla på mitt rädda ansike. Synd bilden var så mörk





Chris och jag brukar alltid ta en en match i 4 irad.

Jag vet vad jag ska döpa min framtida unge till nu. KILLIAN. Jag har aldrig hört det namnet förut men jag älskar det. Undra om man kan döpa en flicka till killian? Näe det tror jag inte.

Nu har Alice vaknat från sin nap så nu ska han åka och göra min alko order.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0