Cricket

Datum: 2011-12-20 / Tid: 01:45:48
Ursäkta den dåliga uppdateringen men bloggen är i en svacka nu, hela mitt liv är i en svacka för tillfället.

Vi har haft 4 killar här varje kväll i över en vecka nu och igår ville jag ha en liten adrenalin kick. Dom har en julfestival nere på beachroaden. Hela beachroaden är full med tält med mat, kläder, smycken, skor och insekter :)
Alex sa att jag kunde ta en liten promenad om jag ville så jag drog med mej en av killarna, James för han hade berättat att han sett insekter nånstans. Vi hittade dom och jag trodde syrsorna skulle vara rätt småa men icke. Vi köpte två och gick tillbaka till baren.
Innan vi åt dom tittade jag på den och den jäveln stirrade tillbaka på mej. Hahaha, det var lite freaky. Men det var inte så tokigt. Smakade väl inte gott men inte illa heller. Alex filmade det och tog kort så det finns bevis :)
ÄNTLIGEN erkänner Alex att jag är hardcore. FINALLY!!!!!
Men jag antar att jag är hardcore. Dom andra tjejerna som var i baren sprang och skrek bara jag kom i närheten av dom med syrsan och jag åt fanskapet.

Någon dåre knackade på min dörr klockan 6.50 imorse. Tack för den idiot. JAg vet inte vem det var för jag brydde mej inte att öppna men jag kunde inte somna om efteråt. NU är klockan 7.45 och nu blir det film. Törstig är jag och jag kan inte sluta tänka på julmust :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0