Update

Datum: 2011-12-09 / Tid: 10:36:11
Lite över en vecka sedan jag uppdaterade nu. Som Killian skulle säga: You´re a BAD WOMEN.
Killarna for hem för några dagar sedan. Det är så tomt utan dom. Blir aldrig vänner med turisterna. Jag försöker att inte bli det men ibland är det skönt att ha lite vänner att hitta på saker med.

I söndags var det bad med killarna i ban thai poolen. Det var sååå kallt. Vi badade i 2 timmar ungefär sen kunde jag inte känna mina knän eller händer. Alldeles domnade. Mina läppar och naglar var alldeles blåa. Då var det dags att kliva upp.
Resten av dagen gick jag runt i jeansleggings och tjockis tröja. Brr...
Senare mot kvällen fick jag så himla ont i svanken, blev värre och värre och tillslut kunde jag inte så rakt. Jag såg ut som ringaren i notre dame. Chararlie sa att jag skrämde gästerna så jag fick snällt gå in på mitt rum, smörja in mej med tigerbalsam, sätta på ett tigerbalsam plåster och försöka sova. Gick inte så bra då alla knackade på min dörr hela tiden och behövde hjälp.
Kändes något bättre dagen efter och nu är det helt bra. Lite stel bara.

I onsdags hade jag en sån dålig dag. Även om jag känner mej lite nere så muntrar charlie alltid upp mej. Men onsdagen var skit. Jag och Alex hade bråkat kvällen innan, Han är den enda här jag verkligen kan prata med, och jag hade nånting jag bara ville få ur mej som jag har legat och grott ett tag nu, han bara drev med mej och jag blev så arg. Jag tror att det var det som utlöste mitt dåliga humör på onsdagen.
Jag satt i baren och tänkte att om någon ens tittar på mej kommer jag att gå in på mitt rum och dränka mej i toan, det var bara jag och Alex här, Alex pratade inte med mej för det hade jag redan klargjort att han inte fick.
När charlie kom var han på strålande humör, började skojja med med. Våran konversation lät såhär:

Elina: Im in a shitty mood and you are not allowed to talk to me!
Charlie: I think you need a day off. You want the night off?
Elina: Yes, please.

Så hela kvällen och natten låg jag i mitt rum, pratade med derek, stirrade i taket och motstog frestelsen att dränka mej i toan. Vid nio tiden var jag så hungrig så jag tog ett djupt andetag och gick in i köket och beställde lite bbq. Jag satte mej vid ett bord bakom en pelare så ingen skulle se mej. Charlie såg mej, gav mej en klapp på axeln (Charlies sätt att säga att allting kommer bli bra). Jag hade tänkt ta med mej maten in på rummet men stannade bakom pelaren. Jag ville prata med alex men jag tänkte då inte prata med honom innan han bad om ursäkt.
Precis som jag trodde kom han och satte sig med mej, sa ingenting på 5 minuter, sen började han be om ursäkt för att han gjort mej lessen och bla bla bla. En lång go kram senare var vi vänner. Jag älskar Alice <3

Igår hade Alex en ledig dag, idag är det charlies tur.
På söndag kommer Joel tillbaka och jobbar! FINALLY en till människa.
Jag har träffat Joel ute ett par gånger. Jag har saknat honom så det är skönt att han kommer tillbaka.

Nu ska jag bara vänta in Alice som är och handlar lite, sen måste jag göra mej klar och hoppas det kommer mycket folk ikväll. Vart är högsäsongen?!?!?!?!?!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0