Det börjar närma sig

Datum: 2011-02-05 / Tid: 21:55:03
Nu är det inte alls länge kvar innan jag far iväg på mitt thailand äventyr. Hoppas tiden får fort men samtidigt inte för det är så mycket jag måste fixa.

Just för tillfället jobbar jag rätt mycket. Går som timvikare inom vården. I helgen är jag på merlogården och jobbar. Imorgon har jag ett 7-20 pass. Super att få in pengar då min stämpling inte har kommit igång än.

Jag har även börjat köra LCHF metoden och jag har aldrig mått bättre.
Så länge jag kan minnas har jag alltid mått illa på morgonen, fått pina i mej lite frukost men oftast har det inte blivit något bättre. Men sen jag började med denna metod har jag inte mått illa en enda morgon. Ofta så brukar hungern slå till fort och då blir jag så hungrig att jag knappt kan stå på benen. No more of that shit!
Jag mår bra.

Jag har varit på Råckståck festivalen och kikat på Crashdiet och Dirty Dixxx. Väldigt väldigt bra. Även hunnit med en firma fest med BD fisk gänget. Även det väldigt bra. God mat, roliga lekar och trevligt sällskap.
Just nu planerar jag inte in något särskilt för jag vill försöka jobba så mycket jag kan denna månad så jag får en bra lön i mars. Ändå fast jag kommer gotta mej i thailand så måste jag ändå betala hyra och räkningar härhemma.

Natten till torsdagen så jobbade ett nattpass för första gången i mitt liv. Helt okej måste jag säga. Blev väligt trött vid halv 2 tiden men det kan bero på att jag jobbade förmiddagen oxå och sov kanske bara 20-30 minuter när jag kom hem. Men kan absolut tänka mej att jobba fler nätter. Bara hoppas någon blir sjuk så jag får hoppa in.

Nu ska jag läsa lite och sen sova så jag orkar upp imorgon.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0