Fredag

Datum: 2011-02-11 / Tid: 16:16:53
Jag kommer inte riktigt in i bloggandet igen känner jag. Har som ingen motivation.
Det går iaf bra med LCHF. Idag gjorde jag en as god broccoli gratäng med kassler till. Mumms.

Skulle egentligen ha jobbat idag men mått så dåligt inatt och imorse. Hade världens skallebank när jag vaknade, mådde illa och kände mej yr och konstig. Tog emot att ringa och säga att jag inte kunde jobba men jag tror inte jag skulle kunnat jobbat ändå. Känns bättre nu faktiskt och det är jag glad över.

Igår var jag, Maria och Amelia och hälsade på min Frida och hennes lilla Elsa. Guud vilken söt liten knopp. En väldigt gullig och snäll tjej.
När jag kom hem var det bara att ge sig ut i snöstormen igen för då skulle jag på sjukhuset och hälsa på vicky. Hon opererades i onsdags och allting gick bra.

Jag hade hoppats att få jobba i helgen men eftersom jag var dålig idag så har dom inte ringt nånting. Lite synd för jag måste ju få in pengar. Men jag jobbade hela förra veckan + helgen och hela denna vecka förutom igår.

Nu är kaffet klart!
Har inte druckit nå kaffe idag så jag hoppas det kan bota min huvudvärk.

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Vad söt du är :D

2011-02-13 @ 00:11:45
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0