Ellen

Datum: 2011-01-21 / Tid: 13:15:32
Sitter och slötittar på Ellen Degeneres show och jag tycker den människan är STÖRTSKÖN. Hennes humor slår allt. Om man är på dåligt humör så räcker det att kolla lite på Ellen så blir humöret genast bättre.

Annars händer det inte mycket på Lejonvägen. Jag har skaffat statoil kort så jag kan tanka med det och sen få faktura hem. Men för att börja använda det så behöver jag såklart en pinkod. Vart är min pinkod?
Jag fick kortet i fredags eller i måndags, och borde inte koden komma bara några dagar efteråt. Om det inte kommer på måndag så får jag kontakta dem.

Imorgon bitti ska jag vara med Amelia några timmar så Maria får sova lite grann.
Sen klockan 18 är det födelsedags fest för Sandra. Har dock inte råd att följa med ut och min barndomsvän kommer från ljusdal så jag stannar hos sandra ett par timmar och firar henne innan jag drar vidare till Erica.

Nä nu ska jag göra nån nytta!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0