:)

Datum: 2011-01-03 / Tid: 20:27:58
Mitt humör är på topp!
Den där simningen gjorde verkligen min dag/kväll. Känner mej så glad, mycket av det glada kommer oxå från att Emma ringde så jag fick höra hennes stämma.
Har inte pratat med henne sedan oktober nångång innan hon for iväg utomlands. Men tyvärr hann vi inte prata så länge men om några dagar så :)

Ibland händer det att man får en liten minneslucka när man har druckit lite för mycket vin. Jag tror att dom minnena försvinner av en anledning faktiskt. Som bilden nedan är ett väldigt bra exempel:



Karln jag dansar med är inte populär alls i vårat kollektiv. Han är konstig, irriterande och jävligt störande. Jag har inget minne av att jag dansade med honom. Om det inte fanns bildbevis skulle jag aldrig trott tjejerna när dom berättade.
Som sagt, minnesluckorna kommer av en anledning!
Bilden är från Mikkas avskedsfest btw.

Nä nu blir det sängen och boken ett tag.

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0