Good night

Datum: 2011-01-02 / Tid: 22:14:28
Denhär dagen har varit lika lugn och skön som mina andra lediga 2 lediga dagar. Har pysslat på här hemma, läst bok och bara myst. Nu har jag läst klart Vyssan lull så nu läser jag "Jag ska bara fixa en grej i köket". en bok som man knappt kan slita sig ifrån. Jätte bra.

Vid 4 tiden idag häntade jag upp kära lillebror Mattias så vi käkade pizza och såg på film hemma hos mej. Det blev två rysare innan jag skjutsade tillbaka honom till pappa bara för en stund sedan.
Jag brukar ju egentligen sova denhär tiden när jag ska jobba men nu när jag har varit ledig några dagar så vänder man snabbt dygnet. Tänkte läsa lite nu innan jag somnar så vi får se vad klockan blir.

Badkläderna står packade vid ytterdörren så imorn blir det garanterat bad! Weehu!



Nu är det snart ett år sedan jag, marie, louise och junior badade i havet
Tur att simhallens vatten är varmare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0