Magsjuka?

Datum: 2011-01-20 / Tid: 00:27:30
Både igår och idag har jag legat med ont i magen och måstat springa på toa var tionde minut, typ. Mår inte illa eller så men det kanske är någon typ av magsjuka, eller så är jag inte van norges mat :P.

Hoppas jag är bättre snart iaf för jag måste in till polisen och skaffa nytt pass, sen ansöka om visum så jag får vara kvar längre i thailand. Man har ju 30 dagar gratis vistelse men eftersom jag ska vara där i hela 53 dagar så måste jag ha visum för det.
Flygbiljetterna är bokade och betalda så jag flyger från Arlanda den 24:e mars, mellanlandar i persiska viken på en liten halvö som gränsar till Saudiarabien med namnet Qatar, vidare till Kuala Lumpur i malaysia innan slutdestination Phuket. Frammde den 25:e Mars. Sen har jag helgen där att komma in mej i thailänska tiden innan skolan börjar på måndagen den 28:e mars. Spännande spännande.
Sen är det hemresa den 16:e maj. Tiden kommer gå sååå himla fort därnere. Sen är det bara att fundera på nästa steg i livet. Jag har lite funderingar men sparar att berätta om det tills det är mer bestämt. Hade velat köpa ett inteRail card nu i sommar och tågluffa genom europa, men jag tror inte jag kommer ha råd med det. Det får nog vänta tills sommaren-12. Har även en Frankrike resa inplanerad då med Emma. Inget fel att planera några år framöver.



Såhär snygga kan man vara när man käkar choklad doppad ananas. Bilden är från påsken-10

Kommentarer
Postat av: vicky

Hahahaahahahah!!! Vilken bild :P Den hade jag förträngt :P

2011-01-20 @ 10:57:09
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0