Nördar? Japp!

Datum: 2011-01-23 / Tid: 17:32:53
Igår var det som sagt födelsedags fest för Sandra L. Mycket trevligt men massa folk.Man blev såklart lite sugen att festa då det var så bra stämning i lägenheten men det får vänta tills nästa helg.
Vid nio tiden for jag upp till Knipan för att umgås med Erica. Ändå fast vi inte träffas och pratar så ofta  nu så är det ändå som att vi träffats varje dag. Så vi satt och pratade och spelade
vårat älskade Heroes. Nördar? Japp!

Jag kom inte i säng förrän vid halv 5 imorse så jag har varit lite groggy hela dan. Det kändes väldigt skönt att jag inte festade igår iaf.

Nu väntar jag på att Erica ska plocka upp mej. Vi ska spela bingolotto ikväll. Nördar? Japp!
Kan ju hoppas på en liten vinst. Jag minns när lillebror Patte var liten och satt hos mormor varje lördag och spelade. Stackarn vann aldrig något. Tyckte så synd om honom. Det blir nog samma för mej. Har aldrig haft tur i spel någongång. Men man måste satsa för att vinna.



Erica och jag på spårvagnen i sommras mot Ullevi och älskade Greenday!

Kommentarer
Postat av: Mattias Engberg

Oh det var längesedan man spelade heroes ! :)

2011-01-24 @ 23:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0