Pass, check

Datum: 2011-01-20 / Tid: 22:06:36
Idag har jag fixat nytt pass. Känns bra. På mitt förra pass såg jag ut som ett fån. Tänkte att, yes nu ska jag se någorlunda ut på detta pass. Men ikke. Jaja. Nu är det bara att vänta in det, lär ju komma i slutet på nästa vecka, då är det bara att ansöka om visum så jag får klart allt innan jag resan.
Min mage vill inte riktigt samarbeta idag heller. Jag och Jenny var iväg och simmade förut men det blev bara en halvtimma pga magen. Vette fan vad det är för nåt.
Blev en tur till Vicky innan jag styrde Siggsten hemöver och här sitter jag nu och drömmer mej bort...



Emma as a caterpillar



Louise



Hitra



Louises lilla stuga. Inte långt till Vita Huset direkt



Brudarna



<3



Fina Joachim <3



<3



Lite dancing dancing hann man med oxå



Snöskottare nr 1



Om ni tittar noga så ser ni att mellan dessa två stora vatten pölar finns en liten smal isgång, där ramlade Emma när vi kommit av färjan i Trondheim. Tur i oturen att det inte var i någon av pölarna. Hon blev blöt nog av att landa på isen.


See you when I see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0