Tjopp

Datum: 2011-01-22 / Tid: 00:26:05
Nu har jag precis kommit hem från Vicky. Hon, jag och Jocke har haft en trevlig myskväll med ananaspaj och mycket skitsnack som alltid uppskattas.

Annars så var jag iväg på simhallen förut, simmade en timma sen plockade jag upp Jenny så for iväg på birsta och kikade. Eftersom jag inte har så mycket pengar att röra mej med så blev det inte mycket shopping för mej. Ett par örhängen för halva priset och en billig läppglans då jag tappad min andra älskling.

Imorgon (idag?) ska jag upp tidigt och fara bort till Maria och vara lite barnvakt åt min gud dotter Amelia så Maria får lite sovmorgon då hon jobbar nätter nu. Mysigt ska de bli.



Hittade inga nytagna bilder på alla oss tre, så det får bli en väldigt gammal bild

Jag, Jocke och Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0