Trevliga telefonister gillas

Datum: 2011-01-21 / Tid: 14:32:45
Nu har jag ringt runt och fixat lite grejjer. Två samtal till sverige, där båda telefonisterna var snäsiga och lät jävligt sura. Det kan få mej på dåligt humör. Verkligen.
Sen ringde jag till min norska bank, sparebank1. Han som jag pratade med då var så hjälpsam och trevlig. Tack Norge. Så nu är det ett nytt bankkort påväg hem till mej, eller jag hoppas det kommer fram för han hade min gamla adress och fick inte byta den över telefon så jag sa att han kunde skicka den ändå eftersom min pappa bor där och det är samma efternamn på brevlådan. Det gick alldeles utmärkt.
Nu ska jag nog packa ihop lite bikinidelar och bege mej till simhallen. Skönt med lite simmning. Får se om jag får med mej syrran oxå.



Jag i mörkt hår. Hade det ungefär 2 månader innan jag fick panik och blev blond igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0