Bowling och flair

Datum: 2011-05-28 / Tid: 19:30:52
Lördag idag. Mina dagar ser i stort sett likadana ut. Ingenting har jag gjort heller av alla grejjer jag måste göra. Orkar inte ta tag i saker.

Igår slängde jag och Naana ihop en tacotårta. Gottit. Sen åkte vi, Micke och Jenny och bowlade. Jenny kunde ju inte bowla för handen men det var roligt att hon ville följa med och titta på iaf.
När jag släppt av Jenny och var påväg hem så ser jag en karl försöka putta sin bil ur vägen. Han stog jävligt illa så jag stannade och frågade om jag kunde hjälpa till. Han var påväg från stockholm till nån stad, minns inte vad han sa, och generator la av. Jag tyckte så synd om honom så jag hjälpte honom att putta bort bilen från vägen, sen skjutsade jag honom till bergefors parken men där var receptionen såklart stängd. Han var helt förtvivlad vad han skulle göra. Jag erbjöd mej skjutsa honom till stan så han kunde ta in på hotell där. Han var väldigt tacksam över det. Jag hade ett brev fram i bilen så han tog det och skrev av min adress och sa att han skulle skicka nå roligt åt mej som tack för hjälpen. Det enda han hade på sig var en hundring så jag fick den oxå. Tack Kaj!

Idag har det inte hänt mycket. Jag har tränat flairing ute på gräset. Jag tänker försöka träna en timma varje dag och nångång borde det se bra ut tycker jag. Johanna ska jobba till klockan nio sen ska vi se en film. Jag är sååå sugen att gå ut och träffa folk men min ekonomi tillåter inte det. Tyvärr. Får bli en annan gång.

Inatt drömde jag om Jo. Första gången jag träffade honom frågade han om jag varit på PhiPhi. Nope det hade jag ju inte. Han undrade hur man kunnat vara i thailand i över en månad och aldrig åkt till phiphi. Så inatt drömde jag att vi var där. Nästa gång ska jag absolut till phiphi!









Kul med bowling.

Nu blir det till att slöa innan Johanna slutar.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0