Carro

Datum: 2011-05-02 / Tid: 12:47:43
Nu har Carro farit hem till sverige och det suger balle!
Visste att det skulle bli jobbigt men jag trodde inte det skulle bli så jobbigt.
Har hafte en klump i halsen hela dagen och den brast när vi hade burit ner väskorna och carro gick iväg för att ragga taxi. Precis när hon gått spelar dom en MJ låt som vi lyssnat på mycket och då var det klart!
Satt i hotellbaren och väntade på taxin och tårarna bara rann på mej. Värst blev det såklart när taxin kom och jag kramade henne hejdå. Fy fan vad jag hatar avsked. Tack och lov är London Charlie en ängel så jag fick en axel av honom, sen hade vi lite deep talk och då kändes det lite bättre. Men på en gång jag kom upp på rummet så var det färdigt igen. Så himla tomt. Jävla skit.
Men vi har haft en sån sjukt rolig tid här. Skolan, festerna, kvällarna på hotellet. Nu får vi helt enkelt ladda inför Song Kran 2012!

Nu ska jag försöka sluta böla nångång, (Kanske ska slå igång lite party musik istället för grinmusik), sen ska jag in i duschen, göra mej klar, ner i baren och be charlie göra en junebug bucket åt mej och sen ladda för bangla road.
Igår kom det ju hit 2 killar från amerikanska militären. Har mött massa amerikanare idag och det har inte hänt förut. Frågade Charlie vad som händer och tydligen har det kommit hit 10 000 amerikanska navy soldater. Dom har varit i Japan och är påväg tillbaka till US nu men gör ett litet brejk här på några dagar först. Bangla road lär vara smackat med folk inatt. Vi får väl se.

Hoppas flygresan går bra för Carro nu!



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0