Chirre and dirre

Datum: 2011-05-29 / Tid: 01:14:58
Nyss hemkommen efter en myskväll hos Johanna.
Vi käkade chips och dipp och kollade The happening och Hunted. Inte dumt.

Jag kom just på att jag har ju lite US dollar i min fortfarande ouppackade backpackrygga. De ska växlas in på forex på måndag. Oh yeah.
Är så nöjd med ryggan jag fick av mamma när jag fyllde år. Det blev ju inte så mycket backpacking som jag hade planerat innan thailands vistelsen men skönt att ha en ryggsäck när man gick runt på flygplatsen och så. Helt otroligt att man kan ha 14 kilo (som min vägde) på ryggen utan att ens känna det. Kändes ju som den var tom. Då sitter den bra :)

Imorgon ska jag till älskade Maami och äta middag och gratta henne på mammasdag. Blir mysigt.

Egentligen borde jag lägga mej nu men eftersom jag är nattmänniska känns det inget roligt. Varför blev jag inte morgonmänniska för. Va skönt det skulle vara om man kunde vara pigg på morgonen istället för natten. Jag går för det mesta som en dimma på dagarna och blir pigg mot kvällen.
Måste kolla om det går nå bra på tvn nu. Annars ser jag nog ett webtv avsnitt. Finns alltid nåt roligt att se på datorn.

Good(night)bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0