Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor!

Datum: 2011-05-19 / Tid: 02:18:52
Klockan är snart 2 här.
klockan är snart 7 i thailand.

Har gjort tråkiga grejjer idag. Ringt A-kassan. Har ju väntat på ersättning sedan oktober. Kommer få vänta flera månader till. Ringt Natusan som skickat ett paket till mej med krill piller. 650 spänn begär dom av mej. Lång historia som jag inte orkar berätta. Ringde till dom och sa PRECIS vad jag tyckte. Brukar aldrig vara otrevlig i telefonen men det var jag då. Jävla idioter. 650 spänn åt helvete. Tack natusan. Ringde skatteetaten. Har inte fått nån deklaration så dom skulle skicka ut en ny.  Var på arbetsförnedringen. Åkte till stan för att söka jobb. Alla krogar stängda, öppnar 17. Får åka dit imorn istället då.
Sen blev det lite roligare då jag åkte hem till Jenny. Käkade middag och kolla film. Har saknat min syster <3
Pappa kom på kvällen så då fikade vi och kollade filmklipp från thailand. Mysigt.
Imorgon ska jag och syrran till mormors syster Berta och fika, sen tänkte vi gå en promenad på erikshjälpen.

Fick mejl av Charlie idag: Thanks babe we all miss having you around. I hope you can come back soon and stay here. And thank you for all your help x
Det ska jag min vän. Så snart jag kan.

Håll tummarna för mej nu att jag får börja jobba snarast så jag kan boka en biljett.

Ligger i sängen nu med världens finaste kisse bredvid mej. Lill gumman vad glad hon blev när jag kom hem. Hon såg helt chockad ut. Gör ont i hjärtat att behöva lämna bort henne till någon annan. Vill ju att hon ska vara med mej resten av hennes liv. Okej att släpa med henne till norge, men thailand? Näe! Min älskling <3

Nä nu blir det att försöka sova så jag orkar upp imorgon.





Jag saknar till och med att vara på sunkiga kareokebarer med dej Carro. Fy fan vilket ställe. Hahaha. Hur lyckas vi??!

Natti


Kommentarer
Postat av: carro

Haha ja hur lyckades vi den där kvällen?:P. Dagarna känns forfarande jobbiga hemma i sverige, har inte vant mig än. vill bara tillbaka, sån klump i magen haha sjukt jobbigt.så kan bara tänka hur du känner då. Ångest e bara förnamnet!!

2011-05-19 @ 13:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0