Jahapp

Datum: 2011-05-27 / Tid: 01:43:58
Har ingen motivation till att blogga. Har ingen motivation till nånting faktiskt.
Jag springer runt i mitt ekorrhjul och ingenting händer. Funny.
Efter tisdag har jag ingen bil heller. Då är det körförbud på Sigge så då blir det skroten för denna älskade och hatade bil. Efter det blir jag isolerad i sörberge. Suck.

Idag har jag och Maria varit på Himlabadet med Amelia. Lillgummsan som blivit så himla stor. Efter badet åkte vi på coop och handlade. Fick äntligen stilla mitt smörgåstårta begär då vi köpte med oss en stooor bit hem. Gottit. Nu är jag sugen igen. Nästa gång blir på Jennys födelsedag som är till veckan.
Ikväll har jag och Johanna varit på nostalgitripp till mitt barndomshem Riibodarna. Vi körde runt och tittade lite här och där, stannade även till på torpet och hälsade på Morbror Janne och Greta. Mysigt att sitta och prata en stund.

Imorgon ska jag försöka göra mej ett ryck och packa upp min ryggsäck som jag hade med mej till thailand. Har gruvat mej sedan jag kom hem men det måste ju göras nångång. Måste även städa, deklarera norska skiten, söka jobb, skaffa ett liv, handla, ringa ägaren till lägenheten och säga upp den, plocka ut tråkiga papper från kommunhuset och lite mer oerhört roliga grejjer.

Jag vill blanda drinkar. I massor. Göra roliga garnityrer och bjuda mina vänner. Men vem har råd att köpa en hel bar på systemet. Inte arbetslösa Lina iaf. Gick runt och shoppade med ögonen på bolaget häromdagen. Vem går runt på bolaget i 20 minuter, tittar på flaskorna, gör drinkarna i huvudet, önskar att man hade ett fläskigt bankkonto, sätta i mina pourspouts i flaskorna och göra grymt goda drinkar. En bartender? AbsoFUCKINGlutely!

Pratade med Charlie förut. Dom saknar mej, jag saknar dom. Baren rullar på trots att det är lågsäsong. Bra Charlie!
Kommer bli roligt när högsäsongen börjar, baren kommer vara full med folk. Åhh vad jag längtar. Jäklar vad jag ska jobba!
Jag kommer jobba 7 dagar i veckan, men vad gör det?
Absolut ingenting!

Nu ska jag sova. Hoppas på finväder imorn för då ska jag ut på gräset och träna flairing. Har tränat lite här i lägenheten några gånger men det har alltid slutat med att jag tappat flaskan på katten, stackarn :(

vi hörs när vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0