Jobba jobba jooooba!

Datum: 2011-05-04 / Tid: 12:13:13
All you can eat bbq, 399, crazy strong buckets, 299 osv...
Hahaha, jag ska bli den jobbigaste människan i thailand. Jag ska till och med bli jobbigare än thailändarna. Närå, så illa ska det inte bli.

Efter senaste inlägget började jag gå mot ett supermarket som ligger nära bangla road för att köpa nå yoghurt eller liknande. När jag kommer dit har dom stängt ner hela affären och det står att dom öppnar igen den 20:e maj. Idioter. Då var jag tvungen att gå hela bangla road till ett supermarket där. Påväg tillbaka stannade jag och pratade med några navy killar. Dom försökte bjuda mej på en drink men jag var inte alls sugen. Sa att dom kunde komma och käka och dricka en bucket på stället jag jobbar på senare. När jag har sagt bucket till amerikaner ser dom ut som ett frågetecken och frågar vad det är i en sån. Om man säger att det är en hink fylld med alkohol så lyser dom upp. hahaha. jag försökte förklara vart baren låg men det är så svårt för jag vet knappt själv vart den ligger. Men dom skulle försöka hitta dit. Hoppas dom gör det för det blir pengar för mej och pengar för Charlie :)

Nu har jag precis kommit upp på rummet. Jag har haft barhäng med ett gäng navysar och nu måste jag duscha, göra mej klar, ta en bucket och en bunt flyers och ställa mej på beachroaden och låtsas vara trevlig. Kommer blir kul.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej gumman min! Vi har ju precis pratat på fonen men jag glömde säga att jag får en spontan känsla av att det blir himla många "buckets" och väldigt lite mat. Pappahjärtat slår en frivolt, protesterar och säger att det rimligtvis borde vara tvärt om. Sköt om dig hjärtat och ha skoj!! Kramar i massor!

2011-05-04 @ 13:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0