Ladyboys

Datum: 2011-05-10 / Tid: 10:01:11
Usch vad jag mår dåligt över att jag sover bort dagarna i thailand. Men härnere händer det ju mer på nätterna än på dagarna men det skulle ju vara nice att ligga på stranden en dag innan jag far hem. Blekare än blekast nu. Shame. Men jag sover för länge helt enkelt, därför jag blir så trött. När jag hade den där skumma magsjukan i Karon så var ju Carro på apoteket och köpte piller, fick även nu pulver jag skulle blanda ut med vatten och dricka så jag skulle bli piggare. Hade ju ingen energi alls då. Ska nog ta en sån idag. Måste köpa vatten först bara.
Igår såg jag färdigt Marley and Me, sen såg jag ett halvt avsnitt av big brother på webben. Har inte sett en enda program sen jag kom hit och nu är det ju inte alls många kvar.

Idag händer inte mycket. Ska bort på 7eleven en sväng nu tror jag och köpa nån macka. Det är molnigt ute så det lär säkert komma regnskurar.
Igår när vi stog ute vid vägen så kom det en jätteskur. Jag började gå fort tillbaka mot resturangen men det går inte att gå så fort i mina flipflops för dom blir så hala så fötterna håller på att glida ur. Mina friare ville att jag skulle komma under deras tak. Indierna stog och bad att jag skulle stanna där, kändes inte okej, thaitjejerna satt och vinkade och ropade att jag skulle sätta mej hos dom och få en massage, kändes inte okej, thaikillen som jobbar i buktiken var sista alternativet. Tror inte ens att han är thai, vet inte vart han är ifrån. Jag vill fråga men vill inte uppmuntra honom. När jag passerade honom så kunde jag vrida ur mina kläder och det rann vatten i ansiktet så jag bet ihop och stannade under hans parasoll. Han blev lycklig. Berättade att han heter Chris och är 22 år. Han såg chockad ut när jag sa att jag var 23 och sa väldigt snabbt att han var 22. Jag tror nog mer han är 19-20. Sen tog han min hand och började sjunga as long as you love me. hahaha, då fick jag nog och halvsprang ner till baren.

Det är en Ladyboy som jobbar här på hotellet. Hon/han=Det är inte fresh alls. Inge trevlig alls tycker jag. Fattar inte ens att Charlie har kvar Det här. Det är ganska kraftig och för några dagar sedan när Danne satt härnere och festade lite så frågade han vad Det hette. Patty sa Det. Did you say Fatty sa Danne. hahaha. Pinsamt tyckte både jag, Danne och Patty.
Men det jag ville komma till är att Patty har en pojkvän från Italien som inte ens vet att Patty är en ladyboy!!!! Danne och Charlie har försökt snällt några gånger att få fram det men han fattar ingenting. Vissa personer är bra dumma. Eller blinda.

Det är jättemycket indier här nu och det gillas tydligen inte alls. I början på förra veckan satt jag i Nu,s bar och snackade med 2 killar från London. 4 indier kommer med varsin ladyboy. Vi höll på att tappa hakan och tyckte verkligen synd om dom. Lurade stackare tänkte vi. Ena killen jag satt med tyckte det var så hemskt att han sa till indiern bredvid honom att ni vet väl att det är ladyboys ni raggat upp. Ja det är klart sa indiern, det är sånt vi vill ha. WTF??!!
Dom satt där ett bra tag, beställde nån drink och fick nå gratis shottar av Nu. När dom är påväg att gå ger Nu dom notan på 200 bath. Ingenting med andra ord. Dom blev dö förbannade att dom skulle måsta betala och började slå nävarna i bordet och skrika. Nu sprang fort som satan och hämtade vakterna. Kan ju även meddela att thaivakterna här inte är som vakterna hemma. Här följer dom inte med den bråkiga ut utan här slår dom folket tills dom ligger. Tur för indierna att dom slängde fram 200 bath och stack därifrån med sina ladyboys innan vakterna hann komma. Idioter.



Första skoldagen och bara början med att bära dessa jävla ispåsar upp för alla 80 trappsteg. Carro och Rasmus på bilden.



Sista trappen så tappade jag mina påsar, fick släpa dom upp, haha. Andra dagen kom alla på att det var lättare att bära dom på axlarna. Inte nice dock när isvatten rinner efter ryggen. hehe. Jag och Mikki på bilden.



Kommandoran Fredrik står och befaller vart vi ska lägga isen. Hade velat sett han och Tim bära en ispåse :)



Här har vi några black russian, white russian och kan det vara en liten screwdriver kanske?



Saknar baren :'(

Saknar skolan överhuvudtaget. På ett sätt vill jag spola tillbaka tiden för det var en av dom bästa upplevelserna i mitt liv. Men samtidigt är det så skönt att ha det där A:et. Jag pluggade så jäkla mycket i 4 veckor och det var jobbigt. Men lätt värt det.

Nu ska jag göra ett ryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0