Måndag och Kackerlackor

Datum: 2011-05-02 / Tid: 04:27:01
Idag är det måndag vilket betyder att Carro åker hem! Nooo! Blir jätteledsen när jag tänker på det. Vi har haft så himla roligt härnere. Men men..Song Kran 2012! YES!

Igår blev det sent. Tror klockan var närmare 4 innan vi somnade. Nu är klockan snart halv tio och Carro ska tatuera sig klockan 11. Jag tror att det är soligt ute idag, jag hoppas verkligen på det så jag kan sola bort mina vita solbrillor. Hata. Jag kan ju inte träffa ett gäng militärer från US och se ut som ett mongo. No way José!
Jag återkommer efter tatueringen med hur det gick :)

Ändå sen jag kom hit för lite över en månad sedan har jag funderat vart alla kackerlackor är. Jag vill ju se hur en sån ser ut. Men nu har dom kommit till Patong. Hahha, Carro blir så rolig när det kommer en kackerlacka, hon ser ut som en balettdansös. Igår när vi var påväg hem så kommer det en kackerlacka och springer precis framför mina fötter, jag såg på en gång att carro inte sett den med tanke på hur lugn hon var. Ser att hon är centimeter från att kliva på den och skriker KACKIS för att få reaktion. Hahaha, vilket reaktion sen. Skriker samtidigt som hon tar världens svanhopp. Störtskönt :)
Nu är det bara 7 timmar innan hon far från Patong och det suger! Charlie har det han gör efter att hon åkt. Trösta mej :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0