<3

Datum: 2011-05-15 / Tid: 20:43:35
Usch vad jag inte mår bra nu. Känns så konstigt att åka hem.
Jag har fått lära känna så grymt underbara människor.

CARRO: Bruden som har det lilla extra. Inte en tråkig sekund med henne. Galna saker hände på bangla RD när vi var där tillsammans. Grymt kul "Vi har bulimi men vi glömmer att spy" <3

LAUREN: Den galnaste tjejen jag träffat. Som vi rockat lös på rock city. Herregud. Nog gjorde jag bra intryck på henne oxå, fick mess för en stund sedan: "Angel, I know you´ll be back soon and we´ll be here waiting. Im so glad I met you, you´re one of my favourite people eva! U r awesome and I´m gonna miss ya". Naaaw <3

JOE: Min sydafrikanska vän med den irländska dialekten som jag inte alls känt länge men som jag haft riktigt, riktigt roligt med. Aldrig en tråkig stund med min Joey. "Whos gonna do the crazy eyes now when you leave?" (Crazy eyes kallar dom det när jag skakar med ögena) <3

TIENIE: Teeny tiny Tienie. Min andra sydafrikanska vän som är minst 2 meter lång. Den tysta oerhört snälla människan som klev rätt in i hjärtat på mej. "Why do you have to leave. Im fucking gonna miss you" <3

CHARLIE: Min chef och den goaste människan jag träffat. Alltid lika glad och så himla omtänksam. Ser på en gång när nånting inte vart bra med mej, men ser lika fort när nånting vart riktigt bra. "Go home love, fix everything and then come back. We´ll be waiting for you" <3

DANNE: Jag har ställt upp mycket på Danne. Danne har ställt upp mycket på mej. Vältränade hardcore muay thai fighter med ett hjärta av guld. Tyvärr så går han inte att få tag på just nu. Vet inte vart han tagit vägen. Tror han åkt till Europa. Saknar honom jättemycket <3

YOUSSEF: Min Baby boy. Killen med dom finaste ögonen ever. Om blickar kunde döda skulle nog alla tjejer i Patong vara döda nu. <3

Måste bryta där för Joe kom just och knacka på och fråga om jag levde. Ska möta honom och Tienie nere i baren om en kvart och ta en öl.

Idag har jag och Lauren varit ute och kört moppe. Gick lite vingligt i början men sen så :) Det var riktigt roligt. Charlie var dock väldigt orolig när Lauren frågade honom hur man startade den. Hahaha. Men vi rockade vägarna!





Var tvungen att göra en förstoring på charlie. På bilden med Lauren ser ni hur han står vid baren och ser inte glad ut att vi ska ut på vägarna. hehehe



Weeehuu!

Vi överlevde och hade riktigt roligt. Åkte till Phuket Town där Lauren bor. För att komma dit måste man köra genom bergen och däruppe var det inte varmt kan jag lova. Jag kommer dö av frostskador i sverige.

Nu: En öl med boysen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0