Rakoon!

Datum: 2011-05-01 / Tid: 15:49:56
TOMORROW NIGHT, TOMORROW NIGHT, MONDAY NIIIGHT, MONDAY NIIIIGHT, AT PATONG BOXING STADIUM, TOMORROW NIGHT, YOU SEE MUAY TAI YOU SEE THAILAND!
Hahha, så åker dom runt med bilar och skriker ut från högtalare och gör reklam. Man får det på hjärnan på en gång. Imorgon kommer dom säga TONIGHT TONIGHT. haha.

Jag har numera gått och blivit en tvättbjörn. Jag ser FÖRJÄVLIG ut! Idag var det molnigt, vi låg under parasoll men trots allt så brände vi oss. Men jag mitt dumma nöt glömde ta av mej solbrillorna så dom sitter kvar. Mitt ansikte är rött men runt mina ögen är jag vit. Har ju legat med solisar alla andra dagar när jag var under parasollet men det har aldrig blivit några linjer. Imorgon ska Carro tatuera sig. Jag tänker smörja in hela ansiktet förutom solbrills linjerna. Sen ska jag sitta utanför tatuerings studion och pressa mitt ansikte tills jag bränner mej runt ögonen så jag blir jämnröd. YES!

Nu har vi precis hämtat tvätten vi lämnade in igår. Så skönt att varken städa, tvätta eller laga mat. I över en månad har jag fått allt serverat. Kommer sakna det när jag kommer hem.
Får se vad vi hittar på ikväll. Carros sista kväll. Det suger. Kanske en liten liten liiiiten sväng på bangla :)



Mitt ena rakoon öga :)



Vi åkte tuktuk till tatuerings studion och det var längesen vi åkte sån så vi var glada :)



Carro har värkar. Hon slängde sig på sängen och sa att hon snart föder. Mätt? Japp!



vi käkade middag på Harrys ikväll och jag tog som ni ser bakpotatis med kyckling curry röra. Den var grymt god!

Nä nu ska vi göra ett ryck tror jag. Vad för ryck vet jag inte riktigt. Det visar sig snart.

Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0