Sverige :/

Datum: 2011-05-18 / Tid: 11:31:03
Jahapp. Back in Sweden.
I måndags packade jag det sista, gick ut en sväng, sa hejdå till vänner. Inget roligt hejdå alls. Finns inget värre än att säga hejdå till folk som står en nära.
Bad ladyboy Patty i receptionen att beställa en taxi till klockan halv 3. Hämtade mina väskor och sa hejdå till rum 206. Soo sad.
Satte mej nere i receptionen. Klockan var då strax före 2. Jo och Tienie sa att jag skulle ringa upp på deras rum om dom inte var nere när jag for. Dom hade ju samma dygnsrytm som mej så vid den tiden sov dom fortfarande. Bad Patty ringa upp till. Dom kom ner efter ett tag så vi pratade lite. Dom fick mej till och med att skratta. Sköna killar.
Taxi kom och det blev tårar och kramar. Saknar dom så sjukt mycket.
Tog väl ca 50 minuter till flygplatsen. Tog jättelång tid vid incheckningen så när det var färdigt behövde jag bara vänta 5 minuter om en det på att kliva på planet. Hamnade bredvid Johnatan från karlstad. Trevlig kille. Flygresan till Doha gick väl rätt fort. Sov till och från och drömde skumma drömmar om thailandsvännerna.
Bytte plan i Doha och när vi flugit i 20 minuter kanske så blir det sån sjuk turbulens. Piloten bad flygvärdinnorna att genast gå och sätta sig. Hahaha, det var som att åka bergochdalbana. Planet blev alldeles tyst, sen var det som att åka fritt fall, vi sjönk säker 100 meter och det killades i magen.

Träffade Johanna för middag igår. Sen blev det en kväll hos Vicky. Roligt att träffa vännerna och familjen. Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag men jag orkar inte ta tag i att städa.

SAKNAR THAILAND!



Min säng på Phuttasa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0