Sydafrikaner och regn

Datum: 2011-05-07 / Tid: 19:50:31
Mitt dygn är helt totalt åt fel håll. Ska göra ett försök att vända tillbaka det någorlunda.
Igår blev det bangla med Danne och några till. Danne hade ingen hundvakt så Chiwa fick bangla med oss. White room ligger längst in på en av bargatorna så jag ställde mej utanför där med henne. Danne stog oxå där och pratade med några folk. Plötsligt hör jag hur det krossas glas inne på stället och det blir världens fight därinne. Danne, muay thai boxare som han är, rusar in där med vakterna, stället är fullproppat med folk och mer än hälften bara ramlar ut. Jag skyndar mej att lyfta upp Chiwa så ingen ska trampa på henne stackarn. Tydligen nån thailändare och nån falang som börjat bråka. Galet. Danne kommer tillbaka med en bula i huvudet men ingen big deal. När vi ska gå vidare så börjar det spöregna såklart. Vi blev dyngsura på 2 sekunder. Danne vill ha hamburgare så vi går till stället där dom har världens bästa burgare. Som jag berättat om förut. Träffar Charlie på en resturang där bredvid så vi surrar med honom ett tag innan vi går vidare. Av någon konstig anledning så tar vi en väldigt väldigt lång väg hem. Tar kanske tio minuter hemifrån att gå till bangla RD men igår tog det säkert en timma. Sista halvtimmen i spöregn. Danne är kommer på att han är tvungen att fixa en grej så jag tar Chiwa och springer genom en halv decimeter vatten på gatorna. Less jag var kan jag lova. När vi kom tillbaka hit så är charlie i baren. Danne kom efter ett tag han oxå sen satt vi därnere och surrade fram till klockan halv 8 imorse. Klev upp strax efter 4 idag. Det suger.

Idag började dom två nya killarna att jobba. Helt okej. Joe och Tini från Syd afrika. Jag trodde alla i afrika var svarta med tydligen inte. hehe. Det gick bra för mej idag. Fick beröm av charlie och han tyckte jag gjorde jättebra ifrån mej idag. High five.
Ikväll blir det inget bangla för jag mår skumt. Jag har skaffat mej super super starka piller för min UVI. Dom andra hjälper inge bra.

Nu är klockan snart ett så jag ska sova. Saknar att ha Carro här. Inge roligt att Bangla utan henne...

Hehe, glömde nästan skriva att här i thailand så har dom buddha statyer lite här och där som dom sätter ut nån flaska med dricka och sånt åt. Utanför whiteroom har dom nån jättegrej full med dricker, mat och grejjer. Igår när jag gick förbi den så hade jag Chiwa bakom mej. Hon stannade upp en sekund men jag tittade aldrig bakåt utan drog bara till i kopplet. Hahahaha, den lilla råttan hade tagit en munk från Buddha! Fick lite småpanik att nån thai skulle se oss så jag röck ifrån henne munken och la tillbaka den. Så nu ligger det en halväten munk där istället. Men det är nog ingen som märker det. hehe.

Imorgon ska jag satsa på att gå upp vid elva. När jag sa det till Danne skrattade han, skakade på huvudet och sa Lycka till.

Återkommer imorgon om hur det går.

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAH shiit jag dör av garv när jag läste d om chiwa, haha fan skulle velat se när hon mumsa på buddhas munk haha

2011-05-09 @ 23:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0