Tsunami nojja!

Datum: 2011-05-01 / Tid: 11:21:24
Igår var vi bakis. Gjorde inte mycket, käkade mcdonalds vid halv 7, sen käkade vi burgerking vid halv elva. Fetton. Vi har bulimi men vi glömmer att spy :).
Sen låg vi i sängen och grinade åt filmen Hachiko fram till 3 tiden innan vi nattade.
Som vanligt var vi trötta imorse men lyckades kravla oss upp halv 12 och ge oss ut på bikini jakt. Carro smartskaftet lämnade in alla sina bikinis på tvätt igår. Efter lite letande så hittade hon en. Sen blev det scrambled eggs och korv på en resturang. Det var inge gott.
Sen blev det stranden. Massa vågor och vattnet låg väldigt lågt. Jag blev rädd. Jag har alltid tsunami i bakhuvudet när jag ligger på stranden men idag var det extra. Jag låg och blundade och en kille börjar skrika,  jag var nära att börja springa men han höll bara på att busa med sin hund :P
Tänkte fråga nån thai om jag fick köpa en flytväst att ha på mej. Men det enda att göra om det kommer en: RUN FAST, NO LOOK BACK!
Nog om tsunamis...

Vi låg några timmar på stranden innan vi blev röda så då gick vi dom få metrarna hem till hotellet. Jag kommer bo kvar här nu när Carro åker. Hade ju tänkt flytta tillbaka till skolan där det bara kostar 300 bath att bo per natt, men det ligger ju lite avsides och nu när jag blir ensammen vill jag ju ha folk omkring mej så då tänker jag hänga i detta område ändå och tuktuk kostar 400 bath turochretur och då är jag ändå uppe i summan jag kommer betala här hos Charlie. Det blir bra.
Ikväll ska Carro tatuera sig. Jag vill oxå. vi ska även på Harry´s och käka. Dom hade sån grymt god buffé där och eftersom det är Carros sista kväll här så får hon välja.

ÅK INTE CARRO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0