Väldigt dålig dag...

Datum: 2011-05-05 / Tid: 15:26:59
Idag är allt botten. Blev massa tok inatt, missförstånd mellan mej och en annan som inte löst sig än så det känns jätte tråkigt. Har haft UVI känning sen i söndags men idag slog det till riktigt. Har så jäkla ont. Charlie sa att jag skulle gå till apoteket och be om en röd tablett. Han har använt den och den skulle tydligen vara bra. Sprang iväg på närmaste apotek men jag fick inte den röda tabletten för jag hade haft det för länge. Fick en pencillin kur med piller som jag ätit hemma några gånger. Har druckit 2 buckets med vatten och försökt jobba. Har inte gått så bra. Ligger i sängen nu och mår piss. Trodde inte att min dag skulle kunna bli mycket sämre men tydligen så kunde den det då Danne ringer och säger att han förmodligen drar till Frankrike om några dagar. FAN! Blir så less. Vill ju ha kvar honom här medan jag är här. Det kommer suga riktigt om han åker. Vem ska jag vända mej till då? Mitt i allt skit säger Paul och Anthony att dom jobbar sin sista dag här idag. Kul. Stick bara. Ska tydligen komma nå killar från sydafrika och börja imorgon. Jag föredrar mina killar från england.

Inatt när jag kom till Bangla så gick jag till Nu,s och han hade en packe med buckets som han skulle sälja. Snäll som jag är så springer jag ut på gatan och försöker locka in folk där oxå. Tjänade 500 bath så det var ju bra. Lite mindre roligt när man står ensammen och folk kommer fram och frågar hur mycket man kostar. Äckligt. Skulle komma och hjälpa honom fram tills jag far hem men jag vet inte hur jag ska göra med det. Idag kan jag inte gå dit med tanke på hur jag känner mej. Dock har jag inget telefonnummer till honom så han lär ju inte vara glad att jag inte kommer. Tänkte skicka ett mejl på facebook och hoppas han ser det.

Så i det stora hela så har min dag sugit rätt hårt. Hoppas på en bättre dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Stackars dig :(

Hoppas att du mår bättre imorgon, kramis

2011-05-05 @ 18:00:46
Postat av: Mamsen

Stackars dig :(

Hoppas att du är bättre imorgon, kramis

2011-05-05 @ 18:02:11
Postat av: Frida

Huga. Hoppas att uvin släpper och att du träffar några andra roliga om alla drar.

Massa kramar

2011-05-05 @ 20:14:17
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Det blir en ny dag i morron hjärtat. Jag hoppas du känner dig piggare då. Jag önskar för fullt att du ska hitta några nya kompisar att lita på. Kramar till dig vännen!!

2011-05-05 @ 22:32:04
Postat av: Frida

Försökte mmsa en bild till dig idag men det gick inte :( Elsa kan nu ha tröjan hon fick av dig och Maria :)

Kram

2011-05-06 @ 17:33:51
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0