Chicken soup, cold and shit

Datum: 2011-11-18 / Tid: 18:37:24
Jag har känt av min hals ett par dagar nu. Igår började näsan oxå. Idag har jag legat hela dagen. Kom till jobbet strax före 5. Charlie är oxå sjuk. Vi har precis samma. Ont i halsen, snorig och ont i bihålorna. Han hade köpt antibiotika så vi går på det nu.
Jag hoppas verkligen inte av vi båda är liggandes imorgon för då är vi körd!
Jag skickade hem charlie för 5 minuter sen för han är snäppet sjukare än mej.

När jag kom hit så beställde jag kyckligsoppa från en av dom indiska resturangerna här på gatan. Kände ingen smak men det var skönt för halsen iaf :)

Mitt i soppan och snorandet ger charlie mej ett brev. Älskade mamma som än en gång förgyllde min dag. Denna gång med en korsordstidning, en penna och ett brev. Tack så mycket Mamma!

Nu har alla gått hem så jag ska oxå börja dra mej. Ska bara skriva ett mejl till min älskade sen är det sängen!

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Håller tummarna för att du mår bättre idag!!!

Puss o kram

2011-11-19 @ 09:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0