Springrolls

Datum: 2011-11-15 / Tid: 06:31:05
Back in da bar!

Igår blev en relativt tidig kväll. Kom hem strax efter 3 och stupade direkt i säng.
Upp klockan elva för att gå till ban thai poolen.

Det sista jag sa till Alex igår när han for hem var: Fråga Sabah om hon vill bada med mej imorgon. DONT FORGET!
När jag kom hit sitter sabah här men utan bikini. Tror ni Alex kom ihåg att säga till henne? Nope. Punk!

Vi har något av en problem kille från Brisbane här nu. 19 år, bor på gatan i australien (säger han). Han har sparat i 8 månder för att komma hit och har bara 4000 bath på fickan. Charlie var snäll och gav honom en bucket för mindre än 200 bath fast dom kostar 380.
Charlie erbjöd honom att jobba som promoter för oss. Gratis alkohol, få in folk, sälj buckets och du får betalt.
Jag tog charlie åt sidan senare och frågade vad F*n han höll på med. Killen vill ju bara dricka.
Charlie sa att han tror att han kan få in mycket folk för han vet hur man pratar. Det håller jag faktiskt med om.

När charlie åkte hem satt jag och snackade med killen. Jag gick en snabbis på toa och när jag kom tillbaka sa killen, Tane heter han förresten, att han lutade sig över bardisken och tog alkohol från typ alla flaskor och hällde i sin bucket. Jag sa åt honom att så kan du fan inte göra.
Sen gick jag ut och pratade med Joel och sa att vi måste hålla ett öga på killen för han tog just en mängd alkohol när jag gick på toa. Joel lackade ur, gick in och frågade Tane vad fan han höll på med. Lee hade sin blackberry på laddning i min dator så jag gav den till honom, gömde min dator och alla alkohol flaskor. Klockan var runt ett och Lee säger till Tane att nu får du dricka upp din bucket för vi stänger nu. Jag sa att du får gärna ta bucketen med dej, för du måste gå nu.
Tane säger: If you want him fucked, I can make it happen. Då lackade jag ur riktigt. Nog för att Lee och jag fightas mesta delen av tiden men ingen säger så om min Lee. Så det var bara för Tane att ta sin bucket och gå härifrån.
Han kommer säkert komma tillbaka ikväll för att promota. Men det är ju bara för att han får gratis alkohol. Han sa ju även till mej igår att han bara är här i thailand för att dricka.

Charlie kommer nog komma in vid 3 så jag måste prata med honom då.

Nu blir det kanske poolen. Annars hänger jag här helt enkelt.

Jag har längtat efter vårrullar i 3 dagar nu. Ingen aning varför. Jag har ätit dom kanske 3 gånger i mitt liv och kommer inte ens ihåg vad dom smakar. Jag har ju en resturang mitt emot mej men jag vill inte spendera pengar på mat. hehe, slösa har förvandlats till spara :)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Frida

men vilken idiot!! En sån vill man ju inte ha där. Och om man har så lite pengar borde han väl äta istället för att dricka? Hm

2011-11-15 @ 07:18:33
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jag gillar verkligen den där delen med att slösa förvandlats till spara, YIIIPHIII :))

2011-11-15 @ 11:50:23
Postat av: Mamsen

En sak till bara... det låter som den killen kan bli en risk istället för en tillgång! Rätt vad det är kanske han börjar plocka på sig från era gäster och det är dålig reklam :(

2011-11-15 @ 12:58:07
Postat av: Lina

Ja mamma nu är jag som när jag var liten. Sparade varenda krona :) Jag berättade för charlie och han blev förbannad så den killen kommer inte jobba för oss. Han har inte kommit tillbaka och klockan lite över 7 på kvällen nu..

2011-11-15 @ 13:08:36
URL: http://linaelina.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Ja, du var ju alltid så sparsam när du var liten. Jenny och jag pratade om det en dag och hon sa att hon alltid var avundsjuk på dig då för att du hade så mycket pengar. Det låter toppen om du kommer tillbaka till det läget igen ;)

Vad skönt att han inte kom igen den där knäppisen, hoppas han håller sig borta!

Kramis

2011-11-15 @ 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0