Another day in paradise

Datum: 2011-10-12 / Tid: 06:26:33
Vaknade klockan nio imorse av Alex klocka, somnade om, vaknade klockan kvar över nio av min klocka, väckte alex, somnade om,vaknade halv tio av alex klocka. Alex somnade om, jag kunde inte. Väntade några minuter sen väckte jag honom i panik och sa att klockan var halv tolv. Hahaha, jag har aldrig sett någon flyga upp ur sängen så fort. Tyckte lite synd om honom efteråt för jag vet ju själv hur det känns när man försovit sig. Men klockan var ju bara ca fem över halv tio så han hade god tid på sig.

Jag kunde dock inte somna om jag så gick över till mitt rum för att göra mej klar. Råkade såklart väcka Joel. Tycker synd om honom när jag alltid tar hans plats men han säger att det är lugnt, han gillar att sova ensam och jag gillar att ha sällskap.

Påväg hit förut kände jag att jag måste färga mitt hår. Eller utväxten. Måste ju se fräsch ut varje dag härnere. Hittade en hårsalong och försökte förklara hur jag ville ha det. Jag tror och hoppas att dom fattade. Ska dit imorgon eftersom jag hade så mycket hårspray och grejer i nu. Hoppas hoppas hoppas dom inte förstör nånting. Mamma, jag är rädd :/

Efter besöket på salongen var jag så hungrig och sugen på allt så jag köpte melon, ananas och mango. Eller han sa att det var mango men det är som att tugga trä.

Men men...

Måste hämta min tvätt som jag glömde göra igår. Pengar ut och lite pengar in. Suck.

Snart åker Joe tillbaka till sydafrika för hans systers bröllop. Jag tror inte han kommer komma tilllbaka. Jag var lessen när jag tänkte på det häromveckan så jag frågade charlie om han trodde han skulle komma tillbaka, bara för att få höra nånting positivt. No, babe he is not coming back. Tack för det uncle charlie. Om jag hade haft pengar hade jag betalat hans biljett tillbaka. Det är pengarna det sitter i. Han har bara pengar till en envägs trip.
Fuckin out :/

Kommentarer
Postat av: Sister

Hoppas det går bra med håret! Linda hälsade till dig när jag var och färgade håret hos henne i fredags :)

2011-10-12 @ 10:37:58
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Stackars dig...förstår att det är med skräck du sätter dig i frisörstolen imorgon. Men jag ska hålla tummarna för att det blir bra :)

Kramis

2011-10-12 @ 12:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0