Fooood!!!

Datum: 2011-10-26 / Tid: 19:02:03
Det är så konstigt för jag är inte hungrig, men vill äta hela tiden. Säkert bara för jag inte har nånting annat att göra.
Neda känner samma sak. Haha.

Som Carro sa sist vi var i thailand: Vi har bulimi men vi glömmer att spy. Den passade bra in på oss. Speciellt en kväll då vi först åt mcdonalds och efter några timmar burgerking. Hahaha.
Jag saknar att ha Carro härnere. Önskar hon var här med mej.
Som jag skrev till henne på facebook häromdagen: Thailand är grymt men det är ändå inte samma som när du var här. Vi hade så roligt.
Tur att det finns facebook så man kan hålla kontakten med vänner och familj.
Nu ska jag snart gå hem. Blir nog ett besök på family mart påvägen hem för lite vatten och grejjer.
Har sett dom 4 avsnitten av Dexter, väntar med STOR spänning på 5:e avsnittet för säsong 6 är helt sinnesjuk.
Nu har jag dock tankat ner 2 avsnitt av The vampire diaries så det ska jag roa mej med när jag kommer hem.
Nu har vi besök av Mr Joakim Sadjak från uppsala. Han som har hand om white room på bangla rd. Ska surra lite med honom och kanske om jag har tur så kan han köra mej hem så jag slipper gå. Eller så kanske jag kan flirta med charlie så jag får lifta med honom och Neda.



En stor smörgåstårta skulle du inte sitta fel.
Denna gjorde jag till min 20 års dag. Herregud det är snart 4 år sedan. Tiden går så fort. Då levde fortfarande älskade Mormor :(

Jag drömde om henne inatt och det är inte ofta. Jag tänker så mycket på mormor, farmor och morfar men jag drömmer aldrig om dem. Väldigt väldigt sällan. Jag önskar jag fått träffa min farfar.

Nu slutar jag om 2 minuter. Förhoppningsvis är Mohan i tid denna gång. Igår kom han en kvart försent.

Hatar att det inte finns nåt internet där jag bor.
Men men... man kan inte få allt här i världen.

Hörs imorgon.

Mission tomorrow, find some halloween stuff to pimp up the bar.
Mission impossible? Oh yes :/

Kommentarer
Postat av: carro

<3 :)

2011-10-26 @ 20:37:42
Postat av: Jenny

Jag drömmer om mormor och farmor flera gånger i veckan :(

2011-10-26 @ 21:00:16
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag önskar att jag hade hunnit träffa min farfar med. Och att inte ha någon gammal kvar är jättejobbigt

2011-10-27 @ 08:26:59
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0