Gaaaahh!!

Datum: 2011-10-19 / Tid: 09:35:01
Ikväll far jag till Kuala Lumpur, Malaysia.
Har som vanligt haft mardrömmar inatt men denna natt handlade det om malaysia. Allting blev bara fel. Jag brukar ju inte gruva mej för grejjer men nu är der viktiga grejjer det handlar om så det får inte blir fel.
Klockan halv 6 imorse vaknade jag av att det knackade på dörren. Jahapp, here we go again tänkte jag. Som jag trodde var det Joe och Joel som kom hem från bangla och Alex öppnade inte dörren till deras rum och snäll som jag var fick dom sova hos mej.
Såklart däckade dom på en gång och Joe snarkade som en idiot. Jag har aldrig hört någon snarka så högt nånsin och jag kunde inte somna pga av oljudet.
Till slut säger jag väldigt högt: Joe sluta snarka. Joel vaknar och säger förlåt. Hahaha, han trodde att det var han som snarkade, stackarn. Joe och Joel låter väldigt lika så det blir alltid missförstånd när dom är i närheten av varandra och man ropar på någon av dem.

Imorse klev jag upp klockan tio. Joel var borta, Joe snarkade fortfarande. Jag klädde på mej och sprang iväg till en fotoaffär och tog passfoton som jag behöver till ambassaden. ska hämta upp dom om 2 timmar.
Mitt flyg går klockan 21.40 ikväll. Landar i Kuala 12 på natten malaysia tid. Då äre bara att ta en taxi till billigaste hotellet i närheten av ambassaden.
Klockan 7 imorgonbitti ska jag stå utanför thailändska ambassaden och vänta, sen när dom öppnar dörrarna klockan nio så äre bara att räcka över passet, 2 foton och en lunta med papper jag just fick.
Sen har jag en hel dag att döda innan jag samma tid fredag morgon måste vara där och hämta papprerna och passet.
Men jag får se fram emot lördag för då ska jag hitta på nånting med Sammi från australien. Får se vad vi hittar gör för nåt.

Nu måste jag springa till en ATM och ta ut pengar, sen måste jag växla till malaysia pengar, vet inte hur dom stavas men dom heter "lack" eller "leck".
Sen måste jag få i mej nå käk, boka taxi, kolla så jag har allting i min lilla väska. Sen äre bara att vänta in tiden.
Man behövde betala extra för att checka in baggage så jag tar bara med mej mitt handbagage. Tur att det är sommar så man kan ta med sig linnen och short. Bara pressa ner allt i handbagaget.

Jag tar med mej datorn till malaysia så förhoppningsvis finns det internet så jag kan underhålla mej :)



Shottarna jag gjorde häromdagen



Shots



Mera shots



Killen med tatueringen är Sammi som jag ska träffa på lördag.



Charlie och hans Neda. Jag är sååå glad att hon kom tillbaka hit <3



Joel och Charlie. För typ tio år sedan modellade dom tillsammans.
Är jag inte lyckligt lottad som är surrounded av tidigare framgångsrika modeller ;)

See you in Malaysia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0