hard life ;)

Datum: 2011-10-25 / Tid: 15:48:22
Nu är Joe borta.
Jag sa inte ens hejdå och jag har sååå dåligt samvete för det.
Jag och Sabah gick ut igår och efter det satt vi på stranden med ett gäng från australien fram till klockan nio imorse. Jag glömde min telefon i baren när vi gick ut igår så när jag gick för att hämta den så hade jag missade samtal från joe och han hade såklart farit.
Men han ska vara i bangkok några dagar så jag tänkte ringa honom lite senare.

Om kanske en 3 veckor, en månad kommer ett nytt tillskott. En annan modell från England ska joina oss. Lee heter han. Herregud. 3 modeller och jag. Jag är lycklig :)

Ikväll är ingen bra kväll. Inte en kotte är här just nu och det är inte bra.
Eftersom jag var vaken hela natten så tvärdäckade jag hemma runt elva, klockan 4 ringer charlie och frågar vart fan jag håller hus. Tack och lov att jag duschade innan jag la mej. På 20 minuter var jag i baren och charlie säger att om det är lite folk i baren ikväll så är det mitt fel.
Klockan 4 går Charlie och Joel runt och delar ut flyers och eftersom jag var en halvtimma sen så missade ju dom en hel halvtimma :P
Sen fick jag en hel drös med skit från Joel som var hur arg som helst på mej när jag kom. Han frågade varför jag stog en timma och bankade på hans dörr klockan 5 på morgonen. Shit vad arg han var. Hahaha, när jag skulle förklara att jag inte ens var hemma den tiden bara gick han. Jag fick skicka ett sms till honom och säga att jag fortfarande var på bangla RD den tiden.
När han kom tillbaka fick jag en kram och han bad om ursäkt.

Tjejer kan vara jäkla idioter men nu när jag spenderar 18 timmar med bara killar så jag har kommit fram till att dom kan vara stora idioter med.
Men jag älskar mina pojkar trots att dom retar mej för det mesta och är dumma.
Jag vet ju att dom gör det för att dom tycker det är roligt när jag hugger tillbaka på en gång.

Jag har ett bra liv nu så ingenting kan dra ner mej. Bara det att Joe är borta :/

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vänta på att klockan slår tolv så jag får gå hem och lägga mej.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Syster

Hehe, när du pratar om manliga modeller så tänker jag direkt på Zoolander :P Hoppas dom inte är lika korkade och ytliga som dom bara! ;D haha

Miss you! Puss & kram

2011-10-25 @ 17:50:15
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0