Me and Tong

Datum: 2011-10-24 / Tid: 11:04:03
Igårkväll var det inte alls så mycket folk här. Trist.
En kille från Newcastle, England, var här. Han var såå rolig. Han drack 2 buckets of bullfrog och han var rätt full efter dom 2. Jag var sugen att gå ut men hade ingen att gå ut med så vi bestämde att vi skulle gå ut tillsammans efter att jag slutat. Han ville ha en 3:e bullfrog och jag bettade honom 1000 bath att han inte skulle klara sig till bangla RD om han drack en 3:e.
Han är skyldig mej 1000 bath. Hahaha. Efter den 3:e tvärslocknade han på bardisken. Det var kul.

Lucky me så kom min thaivän Tong hit och ville gå ut. Så vid ett tiden gick vi till Nu och tog en drink, sen gick vi till seduction och dansade fram till 4 när dom stängde. Vi hade så himla roligt.

Nu är jag i baren. Som vanligt :)
Hoppas på mycket folk ikväll så jag får mycket dricks. Fick rätt bra med dricks igår så det är ju bra.
Jag hoppas Peter från England vågar sig tillbaka för jag tänker kräva 1000 bath från honom. Skakar man hand om nånting då är det så. Handskakning är heligt för mej.

Nu tänker jag ladda upp lite bilder på swedenglish facebook sida.
Ni som läser och har facebook, adda oss som vän på facebook.

swedenglishbar patong!

Ha de gott alla!

Kommentarer
Postat av: Lindis :)

Va otroligt fin sidan blivit Elina!! :D:D Så roligt att se :D:D



Hur varmt har du? ;)



Ha de gött :)// Lindis :)

2011-10-24 @ 13:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0