Pengar, nålar och lite annat...

Datum: 2011-10-06 / Tid: 06:08:12
Idag har vi varit på banken över 100 000 bath har jag pungat ut. Fattas fortfarande lite som jag ska ta en annan dag.
Efter banken for vi till en doktor och tog blodprover. Se så vi inte har hiv och skit. Alex är livrädd för nålar och det var sååå jäkla roligt att se honom. Jag filmade när det var hans tur. Ska be honom lägga upp filmen på youtube så jag kan lägga upp den här.

Inatt sov jag hos Alex igen. Jag som har så lätt för att vara ensammen klarar inte av att vara ensammen en minut numera. Han väckte mej mitt i natten för jag pratade massa som han inte förstog. hahaha. Drömde att det var spindlar överallt och jag hade panik. Solen sken när vi gick till baren klockan halv nio imorse men nu spöregnar det.

Nu ska jag be hopplösa kocken om en macka.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0