Sjuk :/

Datum: 2011-10-30 / Tid: 09:51:55
Inatt har jag varit sjuk. Vaknade kallsvettig med feber och hosta vid 4 imorse. Låg fram till 15 med skumma feberdrömmar sen var det bara att ta en snabb dusch och pinna iväg till baren. Känner mej inte alls nå pigg nu, vill bara ligga i sängen. Men plikten kallar.
Charlies mamma konstaterade dock att jag har temp och borde verkligen gå hem och lägga mej. haha. Jag har ju mitt eget lilla apotek här bakom baren och jag när jag skulle ta en tablett förut när jag kom så var nästan alla slut!!!
Jag har ju med mej pillrerna jag fick utskrivna i norge för axeln och dom funkar jättebra för mej. Visst att det finns apotek överallt som har starka smärtstillande om det skulle behövas men det var ungefär halva burkarna kvar och nu är det bara nå skrammel på botten. Killar alltså. Håll händerna borta från det som inte tillhör er.

Idag regnar det. Hoppas det bara är nå tillfälligt så vi inte drabbas av nån översvämning. Man märker på 7eleven och familymart vad lite grejer dom har. Igår när jag gick hem var jag lite småhungrig så jag tänkte köpa en macka. Jag gick på 3 olika familymart och ingen hade nå mackor eller vatten :/. Går inte att få tag på nå heineken och singha på flaska heller. Finns bara på burkar och snart kommer det vara slut oxå pga av att stället i bankok ligger under vatten. jobbisch.

Bucket rekordet ligger på 8 bullfrogs (vodka, rom, gin, tequila, blue balls och redbull). Alltså en person drack 8 själv. Hade jag velat sett men jag var i sverige då. På andra plats ligger en karl från aussie på 7 buckets. Han är tillbaka nu för att slå rekordet. Han kom igår, dyngkalas, käkade bbq och drack en öl, sa att han skulle komma tillbaka imorgon (idag) nykter och dricka 9 bullfrogs. Han kommer vara här 2 veckor så vi får se om han dyker upp ikväll eller nån annandag. Blir intressant att se om han får i sig 9 stycken.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du måste vara rädd om dig om du är sjuk! Om du får tag på vatten kan det nog vara bra att du köper på dig lite för det är brist i Bankok. Hoppas att du piggar på dig snabbt, kramis

2011-10-30 @ 13:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0