Some pics

Datum: 2011-10-23 / Tid: 12:12:46
Inatt har jag sovit som en stock. Gick ifrån baren vid ett. Såg ett avsnitt av dexter när jag kom hem, så jag somnade kanske vid halv 3. Vaknade av att klockan ringde 11. Kände mej fräsch och utvilad så jag ringde Neda och frågade om hon ville följa med till jungceylon i jakt på piercing smycke. Hon hade inte ens vaknat så jag gick ensammen.
Hittade ett kortare smycke så det är ju bra. Men har bara en tråkig rund pärla :/

Efter jungceylon gick jag hem och gjorde mej klar, sen traskade jag till baren. Det har precis varit några svenskar här så det var trevligt.


Här kommer lite bilder från några av alla bravader nattetid på swedenglishbar.



charlie bucket blandar 5 liters bucketen.



en stooor coctail



några grabbar ringde klockan 4 gånger. 40 shottar!



fina färger :)






Hahaha, Nathan från australien. Störtskön karl!



Jag kan inte fatta att jag var i Malaysia när Joel bar mankinin!!! hahahaha



Från vänster: Nathan, Sammi, Joel och han jag inte minns namnet på.



Charlie och Neda på stranden



Igår satt jag och surrade med dessa grabbar när mitt shift var slut. Dom var hur coola som helst, men dom åkte hem till aussie idag :/

Ikväll har jag en bra känsla att det kommer komma mycket folk.
Det är ju ändå sunday funday :)

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Tanne kommer leva i all evighet tror jag. Han måste ju vara super gammal?



Åh jag saknar också det. Det var så mysigt. Vilken tur vi hittade varandra på gymnasiet!!

2011-10-24 @ 11:05:23
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0