Sorrow @ swedenglish :'(

Datum: 2011-10-24 / Tid: 17:36:11
Jag är så lessen :'(
Joe har varit på phi phi island nu i ett par dagar. Jag har försökt ringa honom för jag har saknat honom men han har haft telefonen avstängd. Eller saknat och saknat, jag har haft en spindel på min toalett sen han for så jag behöver honom för att döda den för den are freaking me out varje gång jag går in i badrummet. Den har ben som en baby giraff. Gross.
Fick just tag på honom, surrade lite, sen säger han att han far imorgon. HAN FAR!!!! Han far hem till sydafrika och lämnar mej här. Joe är den jag pratar med när det är nånting, han är den som står mej närmast här. Jag har inga som helst "kärleks känslor" för honom men jag älskar verkligen den killen. Som en vän.
Han far tidigt imorgonbitti och han kommer inte komma tillbaka. Han säger att han kanske gör det men det säger han bara för att jag inte ska bli lessen. Ingenting kommer bli detsamma utan min Joe.
Shit.
Han kommer hit snart och det är bara att försöka hålla masken så gott det går eftersom vi har rätt många gäster här nu. Men imorgon kommer bli tuff. Jag minns sist jag sa hejdå till honom. Det var när jag lämnade thailand i maj, då hade jag känt honom i mindre än 2 veckor och det kändes jobbigt för han är så speciell.

I am gonna cry my eyes out!



JoeJoe <3
My babe!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad tråkigt, förstår att du är ledsen ;(

Det är ju tur att ni har möjlighet att hålla kontakten via FB

Skickar en stoooor kram till dig

2011-10-24 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0