Woo Waa

Datum: 2011-10-15 / Tid: 18:11:29
Ja då var det några dagar sedan jag bloggade.
Jag har haft världens magsjuka, varit på bangla en sväng, sen har jag inte gjort så mycket. Jobbat, jobbat, jobbat.
Nu är jag så trött, vill bara hem och sova. Sover numera ensammen i mitt rum för en pakistanier har snott min Alex. Bitch. Inatt efter bangla kände jag mej lite ensammen så klockan 6 knackade jag på hos Joel och sov där.
Hahaha, idag när jag träffade Joel i baren frågade han om jag kom igåg vad jag gjorde igår natt. Shiiit tänkte jag, vad gjorde jag.
Tydligen hade jag kravlat över honom, tagit hans filt (vi har inga täcken i våra rum bara filtar), han frågade vad jag höll på med och jag hade svarat nånting i stil med "I have to take this one to charlie". hahaha. Alex säger oxå att jag pratar i sömnen så jag gör väl tydligen det.

På onsdag ska jag till Malaysia. 2 dagar och jag gruvar mej. Uscha. Men det kommer nog gå bra. Måste bara hitta nåt billigt skit hotell för Im running out of money.

Från och med igår är vi inte tillåtna att dricka nånting från baren förutom thailändska vodkan Red cock. Vi är lessna för det. Vi gillar inte Charlie så mycket nu. Men det är vi personal som dricker all ölen och det ger ju inte precis nå pengar så nu är det red cock som gäller. Tänkte dock inte dricka på ett tag så det gör detsamma. Men soft drinks får vi dricka iaf :)

Idag kände jag mej lite nere när jag gick till jobbet. När jag kom till jobbet så ringde älskade kära maami. Det gjorde min dag att få höra hennes röst. Precis efter när jag la på så säger Alex att jag fått post. Det gjorde min dag ännu mer, ett brev från mamma och en skvallertidning. Kunde inte ha fått ett bättre paket. Så inatt efter jobbet ska jag hem och läsa skvaller. Weehhuuu!

Igår kom det ett gäng med killar från canada hit. Dom hade pratat med några random killar och dom sa att dom måste besöka swedenglish bar för den hetaste bartendern ever jobbar där. Det tar jag som en komplimang. Tack och lov tyckte killarna som kom igår oxå att jag var fin, annars hade det blivit lite pinsamt. Jag gav dom fria shottar och extra starka buckets. Jag är en bra bartender.

Nu ska jag röka lite vattenpipa med Lauren och Tienie. Om en timma kommer nattreceptionisten Mohan så då knallar jag hem. Funderar om jag ska köpa med mej lite mcdonalds hem. Har inte ätit det på kanske en månad, men måste spara pengar. Kanske ber Louie eller Ey att göra en macka jag kan ta med mej. Shit vilken onödig shit jag skriver. Men det är som min dagbok så den som inte vill läsa... DONT.

~Lev Livet Idag, Imorgon Kan Det Vara Försent~

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är den finaste av alla bartenders :)

2011-10-15 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0