Beanbags

Datum: 2011-09-23 / Tid: 07:47:50
Goddag folket!

Tonights gonna be a good night.
Jag hoppas på det. Alla navy soldater är på plats och dom lär vara sugen att festa ikväll. Just därför dom ska komma till oss och köpa en bucket för endast 380 bath och jag kan blanda dom riktigt starka så dom blir smashed up efter en. Låter som en bra plan tycker jag.

Det är surfingtävling här nu. Jag skulle vilja gå och titta men jag vet inte hur långt bort det är. Vet iaf att det är på patong beach. Men jag tänker inte visa mej i solen på ett tag för i lördags när jag och Lauren hade våran utflykt så brände jag mina axlar. Igår började dom flagna och det ser hemskt ut. Den brända huden är mörkbrun och ser äcklig ut.
Well well.

För lite mer än en timma sen gick jag ner och käkade frulle. Sen satte jag mej i våran nya myshörna och läste.
Charlie köpte 4 beanbags häromdagen och gjorde en myshörna. Jag ÄLSKAR dom. Han ska köpa en vattenpipa dit och då lär folk slåss om att få sitta där. Åhhh vad högsäsongen kommer blir bra :)

Ikväll följer iaf kameran med ner i baren. Lovar att ta bilder på nånting.

Ha en bra fredag!
(Tror det är fredag iaf)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja gumman, det är fredag idag :) Alltid kul med bilder så jag hoppas din kamera fungerar. Vi hörs nåt i helgen, jag ska inte ringa så tidigt...

Kramis

2011-09-23 @ 08:36:35
Postat av: Broder Mattias

Detsamma Lini!!:))

2011-09-23 @ 15:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0