Dåligt av mej..

Datum: 2011-09-02 / Tid: 08:26:23
Jag känner mej värdelös när jag inte lägger in nå bilder. Måste först och främst ta några. Men jag har inte sett mycket at thailand denna gång förutom mitt rum och baren.
När jag letade efter fotografen igår så såg jag ju ett family mart där någonstans.
Jag gick dit imorse och verkligen höll tummarna att dom skulle ha mina tonfiskmackor och det hade dom!!!
Lika goa som jag kom ihåg dom.
Träffade Mario, killen från San Diego, när jag kom tillbaka hit. Han väntar på sin polade som oxå kommer hit från amerika. Så ikväll har jag lovar att göra goda buckets till dom. Det kommer bli kul.

Nu ska jag se på Harry Potter och de vises sten innan jag går ner och jobbar.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0