Det var en svensk, en amerikan....

Datum: 2011-09-01 / Tid: 21:55:29
...en engelsman, en thai, en irländare och en sydafrikan.

Vid ett tiden inatt såg det ut så i baren. Vi var 6 stycken, svensken var ju jag såklart, engelsmannen Charlie, Thailändskan var charlies tjej, sydafrikanen var Joe, sen kom det en kille från san diego precis när vi höll på att säga godnatt så då stannade vi såklart för han hade hört om våran bar och ville checka in på hotellet och lite dylikt. När vi satt och pratade med honom och tog en öl kom en man från irland och även han ville ha en öl. Väldigt trevligt hade vi bortsett från att irländaren var en "fucking prick" som charlie kallade honom. Jättedryg snubbe verkligen.

Idag har det varit helt okej med folk i baren. Vid 7 tiden kom polisen dit. Som tur var satt jag precis och käkade då. Charlie sa att det var mutade snutar men att jag ändå skulle ligga lågt medan dom var där så jag tog en bucket och pinnade ut på beachroaden och joinade Chris, den nya promotern från england. När poliserna for hemöver så ställde jag mej bakom baren igen. En kille från nya zeeland gav mej fina betyg för min "bullfrog" men jag tror inte jag ska ta åt mej med tanke på att han var väldigt full när jag serverade honom den.

Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag.
Jag ser fram emot imorgon när Lauren och Tienie ska komma och träffa mej. Då blir det en kväll på Bangla RD. Har inte varit ut nånting sedan jag kom hit igen så det kommer bli jättekul.

Nu är klockan snart 3 här så det är dags att sova.

Saknar min Lill-Isa, min familj och vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0