Fuck it have a bucket!!

Datum: 2011-09-22 / Tid: 21:14:39
Jag såå måste ha ett linne där det står "Fuck it have a bucket".
Igår efter jobbet drog jag, Joe, två norskar, charlie och hans polis på hollywood och dansade. Bara för att polisen var med fick vi vip bord uppe på en scen. Polisen stog där med pistolen i hölstret. hehehe.

Annars är allting som vanligt här. Jag älskar min lilla familj, Joe och Charlie. Men jag saknar min riktiga familj mycket. Ringde Jenny igår påväg hem från bangla. Ville höra hennes röst. Jag trivs så himla bra med mitt liv och jag mår så bra, men nackdelen är alla nära och kära som jag som jag vissa dagar saknar så fruktansvärt mycket.
Jag önskar alla bara kunde komma hit och se hur jag har det.

Första oktober går flyttlasset oxå. Jag vill inte flytta härifrån. Jag trivs att ha så nära till jobbet. Två halvtrappor ner. Men det är som det är. Plus att nu bor jag gratis med sen kommer månadshyran vara på 2000 bath plus el och vatten. Måste säga åt Tiew som jag ska dela rum med att hon inte får duscha. haha.

Sen måste jag bli bättre på att ta bilder. Men min kamera är så himla störd så det är inget roligt att ta med den nånstans. Jag måste alltid ta ut batteriet för annars slår den på sig själv och tar bilder själv osv. Skit störande.

Nu ikväll anlände la marines. När Charlie sa det var jag tvungen och trava dom 80 metrarna ut på beachroaden och titta på dom. Vita shortor, muskler. Mwwaahhh. Imorgon hoppas jag få se några i baren.

Imorgon ska jag, Alicia och Tara-Lou ha girls night out. Jag går alltid bara ut med killar och visst är det roligt men roligt med lite omväxling :)

Nu tänkte jag läsa några sidor innan jag nattar.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag saknar dig också :( Det är tur i alla fall att det går att hålla kontakt via datorn o telefonen.

Puss o kram

2011-09-23 @ 08:39:09
Postat av: Jimmie (My life in Thailand)

Oroa dej inte för vattnet.. När jag betalade för vatnet på mitt förra boedne blev det typ 50 baht i månaden... vi var 2 personer...



Acn är det ända som kostar och kör ni mycket med den kan det bli räkningar på 2000 bajt i månaden utan problem.

2011-09-27 @ 13:20:14
URL: http://jimmieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0