Hilarious!!

Datum: 2011-09-06 / Tid: 20:07:44
Min jobbdag ikväll såg likadan ut som alla andra. Servera människor starka buckets!! Ohh yeah!
Lilla thailändska receptionisten har kommit tillbaka så nu behöver jag bara jobba fram till tolv för hon stannar hela natten. Idag kom det två familjer med barn och käkade bbq och drack buckets. Jag tror dom var 8 stycken så det tjänade vi pengar på. Till barna fick jag fria händer, vad som helst i en bucket men utan alkohol. Mixade ihop i stort sett allting vi hade utan alkohol. Dom blev yummie.

Det är en kille från mexico som brukar komma och dricka hos oss, han jobbar för övrigt på whiteroom, idag hade han med sig en svensk kille. Fy fan vad svenskar är torra och tråkiga! Jag började ju surra på när Pablo sa att han var från sverige, svensken bara svarade lite kort. Så typiskt svenskar!
Igår kom två killar från australien, ena blev helt chockad när jag sa att jag var från sverige. "Du ler, du kan inte vara från sverige" sa han. I hans jobb pratar han mycket med svenskar och han sa att alla han pratat med låter stört sura och när han försöker lätta upp stämningen i luren och skämta så blir det ingen skillnad. Trist. 

Sista 2 timmarna jag var nere i baren satt vi ett helt gäng ute och pratade. En av dom var amerikan och bög och han var så jäkla rolig att lyssna på. Hahaha, helt galen. Jag tror han var hög på ectasy eller nåt för hans ögon var helt vidöppna och stirriga. Men gud så rolig han var.

Jag är så sugen att gå ut på bangla! Men jag har bestämt att jag bara ska gå ut på fredagar och kanske lördagar. High five Mamma och Pappa.
Jag hoppas Lauren och Tienie kommer hit på fredag och joinar mej.

Min kamera har lagt av igen. Jätteskumt. Så batteriet ligger på laddning och jag loooovar jag ska bli bättre på att ta bilder.

Nu ska jag kika harry potter innan jag sover.

Jag Älskar Livet!!



Kommentarer
Postat av: Mamsen

High five till dig också, jag tycket det låter alldeles utmärkt med party endast fre och lör :) Puss puss

2011-09-06 @ 21:27:51
Postat av: Jimmie (My life in Thailand)

Häng med till Bangla med mej på fredag då! :D Om du vill? ;)

2011-09-07 @ 06:29:59
URL: http://jimmieboy.blogg.se/
Postat av: Lindis :)

Heeej!!



Här hemma regnar det och är typ 12 grader. Jag hoppas att vi kan komma ner och hälsa på dig någonting!! :D Vore asroligt :)



Hur länge är de varmt där nere, asså, du vet högsäsong, semestervarmt? Kräfta? You got it ;)



Älskar din kommentar på slutet :) Underbart :)



Kramar!! Linda.

2011-09-07 @ 10:44:25
Postat av: Anonym

Jaaa Linda kom och hälsa på!! Det är varmt året om, men när det är svensk sommar är det regnperiod här. Det är fortfarande regnperiod, det regnade en stund min första dag här men sen har det varit kanon väder. Högsäsongen börjar väl i oktober-mars typ. Kom kom kom :D kram kram <3



Kom förbi baren du jimmie. Vi brukar vara nå stycken som går ut så det är bara att hänga på :)

2011-09-07 @ 11:16:42
Postat av: Jimmie (My life in Thailand)

Jag vet ju inte var din bar är.. Försökte kolla efter den förra helgen men lyckades inte å hade inget nummer till dej så ja kunde ringa! :P

2011-09-07 @ 12:47:46
URL: http://jimmieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0