I LOVE ALEX!!

Datum: 2011-09-28 / Tid: 08:46:30
Mina brillor är tillbaka!!
Igårkväll frågade jag Tiew som satt bakom receptionen om hon sett mina brillor, men det hade hon inte.
Jag berättade för ett tag sedan för Alex att dom var borta. En halvtimma senare är han bakom receptionen, håller upp ett par brillor och frågar om det är mina. Det var mina. Glad jag blev.
Vet inte vem som lagt dom bakom receptionen men det spelar ingen roll.

Nu tror jag att jag ska ta mej en promenad till family mart. Måste köpa tandkräm.
Men jag gruvar mej för att gå dit för alla jävla butikerna som är på vägen. Alla som ska dra in en, ta en i hand, osv. Känns så dumt att bara ignorera men ORKA!! Inte direkt...
Tror jag ska ta på mej min ipod så behöver jag inte höra dom. hehehe.

Nu ser jag att mina kläder hänger på tork. Tvätteriet är mittemot baren.

Minns inte om jag skrev om sist jag tvättade. Eftersom det är tvärs över gatan bara så springer hon över med dom till mej när det är klart.
Jag och Charlie stog bakom baren en eftermiddag, vi hade bara ett par där som drack eftersom det var så tidigt på eftermiddagen, så vi stog där och surrade med dom. Sen säger Charlie: Elina, your nickers is on the bar. Man får tvätten i en plastpåse och kvinnan som tvättar lade påsen med trosorna uppåt. hahaha, shit vad jag skrattade :D

Nu family mart! (kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0