Lallalallaaa

Datum: 2011-09-06 / Tid: 11:53:49
Ny dag, nya möjligheter.

Jag har kollat harry potter idag och bara laddat inför jobbet. Tonights gonna be a good night!
Jag har det på känn.

Igår satt jag och Joe och gjorde lite planer. Båda vill testa white water rafting så vi ska försöka få med oss Tienie och Lauren oxå. Skulle vara grymt.

Häromdagen var jag alldeles ensammen i baren efter klockan 12. Alla andra gick ut. Jag la mej på isboxen och halvsov, men klockan 2 strömmar det in thailändare i baren. Det hade jag väl inte riktigt väntat mej. Dom jobbar på BanThai resort som ligger här bredvid och tydligen slutar dom strax före 2 och stannar till i våran bar och dricker öl och tranbärsjuice.
En av dom blev väl kär eller nåt för han surrade och surrade.... och surrade.
Dom kom igår oxå och såklart kommer denna kille oxå. Han frågade när jag slutar för han vill ta med mej till stora Buddha. Tack men nej tack. Han stannade förresten igår fram tills jag gick upp på rummet och då var väl klockan vid 4. Idag är han ledig. Då ville han ta med mej till nån resturang en timma bort härifrån. Tack men nej tack. Hoppas han inte kommer idag.

Nu börjar jag om 5 minuter och ligger fortfarande i sängen med pyjamas. Skynda skynda.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0