Linkin park

Datum: 2011-09-29 / Tid: 12:49:13
Igår regnade det igen. Inga människor alls.
Men vid elva så kom det huuur mycket folk som helst. Shit vad jag hade mycket att göra. Så himla roligt. Alla köpte buckets och det ger pengar :D Good for uncle charlie.

En av grupperna som kom var linkin parks dansare och livvakter. Hur coolt är inte det. Synd att inte själva bandet kom :)
Men dansarna gav mej 200 bath i dricks och det tackar jag och bockar för.
Dom spelade i bangkok för några dagar sedan och jag hade verkligen velat sett dom.

Jag, Joe och en het surfare från canada gick till bangla vid 2 tiden. Kul hade vi.

Nu sitter jag som vanligt nere i baren. Hoppas på att det blir mycket folk ikväll.
Just nu är det den low low low season. Lägre än såhär kan det inte blir.
Men om några veckor börjar högsäsongen och då blir det mycket att göra.

På lördag flyttar vi. Vill inte!!! Charlie tycker att det blir bra att jag flyttar för då får jag se lite mer än bara phuttasa.

Nu kom charlie med en hög med sugrör så jag måste göra lite påfyllningar här.

Ikväll ska jag lägga upp bilder som jag tog igår.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag håller med Charlie, klart du ska se mer av Thailand än hotellet, baren och Bangla ;) Kraaamis

2011-09-29 @ 17:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0