Mental!

Datum: 2011-09-20 / Tid: 16:47:38
Ohhh vad jag trivs bra här. Har massa goa vänner omkring mej och allting känns bara bra.
Har åkt på urinvägsinfektion och det suger. Idag skjutsade Charlie mej till ett apotek som han brukar gå till. Dom gav mej antibiotika och nå andra piller. Dessa piller tar inte bara bort urinvägsinfektionen utan rensar ur all skit ur kroppen.
Nackdelen är att jag mår piss på dom tack vare att dom är så starka. Yr, ont i magen och jag har spytt 2 gånger. Därför ligger jag i sängen nu.
På våningen dunkar musiken och folk skrattar. Jag vill oxå vara med :(.

Annars är väl allt som vanligt här. Folk kommer och går. Vissa saknar jag jättemycket. Bara hoppas dom kommer tillbaka igen.

Jag äter för det mesta våran bbq. Jag ÄLSKAR korvarna så jag brukar äta en korv till middag. Men nu får jag inte äta korv längre för Louies (kocken) fru. Sausage every day. No more sausage. Hehehe.
Igår beställde jag en korv. När dom kom med maten så hade dom grillat en köttbit istället. hehe. Jag lurade dom idag för Charlie och jag skulle äta middag tillsammans så han beställde maten så jag fick min korv :)

Nu ska jag lära mej köra moppe. BEWARE!!
Jag tänkte börja någon natt till veckan. Bara köra lite fram och tillbaka på våran gata så jag får känna på moppen. Sen när jag ska ut i trafiken är det bara att tänka: Left side.

Internet är fortfarande skumt. Jag loggas av hela tiden. Joe bor på 3:e våningen och han har inget internet alls.
Så jobbigt att blogga från någon av datorerna nere i receptionen för det finns inget åäö på dom. Blir jobbigt och skriva och jobbigt att läsa.

Nu ska jag sova en timma och se om det känns bättre. Sen drar jag ner i baren igen.

Cheers

Kommentarer
Postat av: Broder Mattias

Var försiktig när du kör bara! :D

2011-09-20 @ 17:23:26
Postat av: Mamsen

Jag tycker att du ska hålla dig borta från mopederna, misstänker att okt istid en är rätt stor... :(

2011-09-20 @ 19:23:55
Postat av: Mamsen

Jädrans automatstavning... det blev lite fel där - olycksrisken ska det vara och inget annat ;)

2011-09-20 @ 19:26:43
Postat av: Lindis :)

Haha, läste kommentaren och tänkte "Istid i oktober, i thailand" Men sen förstod jag ;)



Jaa Linilooo, kör försiktigt :) Hoppas du få äta mer av den goa korven, smaskens :)



Kram!! Lindis :)

2011-09-20 @ 21:14:38
Postat av: Jimmie (My life in Thailand)

Håller med övriga kör försiktigt... Ja ska själv fixa thaikörkort på torsdag =)

2011-09-27 @ 13:22:01
URL: http://jimmieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0