Morgonmöte

Datum: 2011-09-15 / Tid: 07:43:27
Internet är numera jätte konstigt. Ena sekunden kan jag vara uppkopplad men nästa slås det av. Datorerna nere funkar hela tiden så jag vet inte vad som är fel på min dator.

I tisdags var jag ut med aussie gänget. Det var Isaacs födelsedag så dom övertalade mej att komma med. Vi var först hos Nu på btd baren sen gick vi på hollywood och dansade. Kul kväll.
Idag kommer dom där 9000 soldaterna hit så det är bara att hoppas att dom passerar våran gata påväg mot bangla.

Igår gick jag och la mej vid halv ett. Kunde inte somna trots att jag var döds trött, somnade väl kanske runt 5. Vaknade imorse av ett konstigt ljud. Trött som jag var trodde jag det var brandlarmet så jag flög upp ur sängen och mot dörren, haha. Men det vara bara telefonen på rummet som ringde. Charlie ville ha ett möte så det var bara att slänga på sig kläder och ner till receptionen. Nu tänkte jag sova en stund så jag orkar med jobbet ikväll och inatt.



Jag och födelsedagsbarnet



Isaacs vänner Josh och Hailey



Whiterooms manager Mike träffade jag på btd bar.



Min chef Charlie <3 och hans flickvän Neda.

Häromdagen skämtade jag om att vi kan använda den stora istunnan som en bucket. Hahaha, Charlie tyckte det var en bra idé. Den ska kosta 10 000 bath och vi ska köpa slangar istället för suggrör. Vi ska även fixa hit beerbong. Längtar till högsäsongen :D



Här har vi en vanlig bucket och den stora 5 liters bucketen.

5 litre coctail bucket
3 bottles of vodka and mixer.
TOTAL SMASH UP BABY.
hehehe

Imorgon är det 3 killar som ska köpa den. Dom var här för några dagar sedan och sa att dom ska dricka den stora på fredag. Förra helgen klarade 5 stycken inte av den. Får se hur det går på 3 ;).




Kommentarer
Postat av: Jimmie (My life in Thailand)

555+ Va ju min ide att använda istunnan! ;)

2011-09-15 @ 09:26:05
URL: http://jimmieboy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej hej! :)



Snart helg! Allt bra denna torsdag?



Kram Johanna

2011-09-15 @ 09:42:19
URL: http://joohannasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0