Sova..

Datum: 2011-09-20 / Tid: 23:00:32
Jag vaknade för en timma sen och kan inte sova. Jättejobbigt. Har drömt massa konstiga saker. Drömde även om min vän Chris. Därför jag vaknade för det är ju hans sista kväll här nu. Han åker hem till London imorgon och jag har inte fått sagt hejdå.
Jäkla urinvägsinfektion. Det lär vara riktigt drag på bangla inatt eftersom alla "locals" lär vilja festa med chris. Jag kommer sakna honom.

Imorgon kommer Joel hit. Charlies homie från England. Han är dj och ska hjälpa mej i baren när det blir högsäsong.
Jag älskar min lilla bar. Om jag frågar charlie nånting angående baren säger han: I dont know, its your bar :)

Klockan är nu alldeles strax fyra på morgonen och jag ska göra ett försök att sova igen. Nu kan jag inte sova hela dagarna för jag måste ta mitt pencillin morgon och kväll. Jag som inte heller brukar äta frukost får väl masa mej ner och beställa nånting. Om jag tar pillrerna på fastande mage blir det nog inte så bra.

Må bäst.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hoppas pillren hjälper snabbt så du blir pigg igen. Annars är det ju inte så dumt om du fixar till dygnsrytmen lite ;) Kramis

2011-09-21 @ 06:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0